F.A.Q.


Hvordan handler jeg?

NY KUNDE

Som ny kunde kan du handle med kreditkort.

Er dit firma et ApS, A/S eller offentlig institution, så vil du kunne ansøge om en kreditgodkendelse.

Dette vil tage nogle ekstra dage, og vil blive givet ud fra de sidste 2 års regnskaber.


EKSISTERENDE KUNDE

Eksisterende kunder kan købe med faktura via et tildelt login, eller man kan vælge at købe med kreditkort.


WEB SHOPPEN

I web shoppen findes der ca. 1500 produkter lige nu, men der kommer dagligt nye produkter til.

Du vælger først det antal du ønsker i feltet/felterne til venstre.

Bemærk at der er altid et minimums antal pr. produkt.

Det er først når du taster dette, at du kan se priserne i beregneren.

På mange af de udvalgt produkter er der mulighed for at påsætte logo, og hvilke logoløsninger der er mulige, er synlig længere nede i venstre kolonne.

Vælg dit ønskede logo, og du har en færdig pris med det samme.

Du vil samtidig se lige under indkøbskurven, den ca. forventede leveringtid, som er incl logopåsætning, hvis der kan påsættes logo.

Har du en deadline der ligge tæt på vores forventede deadline, så anbefaler vi på det kraftigste at skrive i kommentarfeltet, hvornår du ønsker det leveret eller ringe til os.

Når du afslutter ordren, bliver du bedt om at uploade et evt. logo, hvis du ønsker logo påsat.

Dette logo skal være højtopløselig i Vectoriseret EPS, AI eller PDF format.

VI KAN IKKE BRUGE EN JPG FIL.

Hvordan betaler jeg?

Som virksomhed kan du vælge at betale med kreditkort eller vi kan oprette en konto.


KONTO:

Virksomheder med ApS eller A/S og institutioner kan ansøge om at få oprettet en konto.
Denne oprettelse tager ofte ekstra 1-2 dage, og vil forsinke leveringen.
NB: Du kan kun få oprettet en konto, hvis din virksomhed er offentlig (institution, skole o.l.), et ApS eller et A/S, og har eksisteret i minimum 2 år.

KREDITKORT:

Personlig ejet firmaer vil IKKE kunne opnå kredit og SKAL købe via betalingskort.

Vi forbeholder os ret til at afvise ansøgning om kredit uden yderligere begrundelse.

Ordre uden kreditgodkendelse, vil kun blive sat igang mod en forudbetaling.

Du kan anvende følgende betalingskort på siden:Dankort, Visa Dankort, MasterCard og JCB.

Du betaler ikke noget transaktions gebyr, når du handler hos New IMAGE.

Vi trækker først pengene fra betalings kortet, når varen er afsendt fra New IMAGE.

Fragt og leveringstid

FRAGT

Alle ordre sendes AB Ringsted med GLS, DPD, Fragtmand eller Post Danmark.

Vores gældende fragtpriser er følgende.

0-5 kg Kr. 89,-
6-10 kg Kr. 99,-
11-20 kg Kr. 129,-

Palle til Sjælland Kr. 575,-
Palle til Jylland Kr. 675,-

(Alle forsendelser som indeholder flasker sendes som palle gods med fragtmand)

LEVERINGSTID

Leveringstiden fremgår af den enkelte vare (normalt max. 6 - 30 dage).
Leveringstiden er afhængig af om varen bestilles med eller uden logo.
Generelt er leveringstiden med logodekoration ca. 14 dage og varer uden logodekoration ca. 6 hverdage.
Den endelig leveringstid vil fremgå på ordrebekræftelse. Er leveringstiden længere end dette, vil det fremgå af din ordre/ordrebekræftelse.

Bemærk. Din ordre bliver afsendt fra forskellige distributionslager, du kan derfor ikke være sikker på at modtage en samlet forsendelse på alle dele.

Bestillinger til udlandet:
vil blive afsendt inden for 10-30 dage, med mindre andet er oplyst af ordren/ordrebekræftelsen.

Vi er desværre ikke herre over de lokale udbringnings forhold, så derfor kan vi ikke love en bestemt leveringstid ved udlandslevering!

Hvilket logo / filformat skal vi bruge?

For at skabe et godt resultat, når vi på sætter logo, så er det meget vigtig, at vi modtager højtopløselig
logo materiale.

Uanset om det er beklædning eller reklameartikler, så skal vi bruge logoet som et af følgende formater.

Vedtoriseret EPS filer,
AI. filer
PDF filer

Uanset filformat, så skal filen være i en højtopløselighed og minimum på 300 DPI.

Vi kan IKKE bruge .png. eller .jpg filer.

Såfremt at vi ikke modtager de rigtige logo filer, kan leveringstiden risikere at blive skubbet.

Hvem kan handle ?

VI HANDLER KUN MED VIRKSOMHEDER (B2B)

Virksomheder med ApS eller A/S og institutioner kan ansøge om at få oprettet en konto.
Denne oprettelse tager ofte ekstra 1-2 dage, og vil forsinke første levering.

NB: Du kan kun få oprettet en konto, hvis din virksomhed er offentlig (institution, skole o.l.), et ApS eller et A/S og har eksisteret i minimum 2 år.


KREDIT

Personlig ejet firmaer vil IKKE kunne opnå kredit og SKAL købe via betalingskort.

Vi forbeholder os ret til at afvise ansøgning om kredit uden yderligere begrundelse.

Ordre uden kreditgodkendelse, vil kun blive sat igang mod en forudbetaling.

Du kan anvende følgende betalingskort på siden: Dankort, Visa Dankort, MasterCard og JCB.

Vi har mange flere varer end de viste i shoppen....

Vi mangler stadigvæk produkter og produktgrupper, men vi har alligevel valgt at åbne op for vores nye webshop.

Hele vores østen setup, flere kategorier men også enkelte unike produkter mangler vi at oprette, men ring på 57670310
eller skriv på mail@newimage.dk, hvis du ikke lige kan finde produktet.

Håber du synes om vores nye shop.

Kontakt


Medarbejder

Michael Laursen

Sælger

Mobil:
25 61 44 44
E-mail:
ml@newimage.dk

Jan Jensen

Sælger

Mobil:
40 94 03 06
E-mail:
jjj@newimage.dk

Susanne Appelquist

Bogholder og Support

Mobil:
22 36 66 64
E-mail:
sca@newimage.dk

Anitta Skjøtt Jensen

Web/Designer

Mobil:
22 42 92 08
E-mail:
asj@newimage.dk

Åbningstider

New Image åbningstider er følgende:

Mandag- torsdag Kl. 8.00-16.00
Fredag Kl. 8.00-15.00

Du er altid velkommen til at sende os en mail på mail@newimage.dk uden for vores normale åbningstider.

NEW IMAGE

Firmajulegaver fra New Image.

Firmajulegaven er et af året store firmabegivenheder, hvor medarbejder og kunder modtager en tak fra firmaets side for godt samarbejde, i form af en julegave, købmandskurv, eller en æske chokolade.

Kreativiteten får ofte frit løb, hvor værdien gerne må være så høj som mulig, men samtidig må gave gerne underbygge samarbejdet og fortsætte den gode relation.

Firmajulegaven bliver ofte et samtaleemne, både på arbejdspladsen, men også i hjemmet og i de private kredse.

Hos New Image har vi et stort udvalg af Firmajulegaver, som dække over de mest populære mærkevarer. Derudover arbejder vi løbende med at finde unikke gaver, som endnu ikke er kommet på gave markedet endnu, eller gaver som du kun ser få udvalgte steder.

Vi vil gerne vise nogle spændende og anderledes nyheder, som kan skabe glæde og anerkendende smil hos gave modtagere, indkøberen og firmaets ledelse.

Når du købe firmajulegaven hos New Image, så sikre vi dig altid lave priser grundet de store mængder vi sælger af julegaver til firmaer.

Vi matcher alle online priser, så du ikke behøver at tænke over dette.

NEW IMAGE - Profilering der ses

New IMAGE startede i 1989 med fokus på salg af sportsprodukter til B2B, men igennem de sidste 15 år, har vi udvidet vores program, så vi i dag er totalleverandør til flere af Danmarks største virksomheder på REKLAMEARTIKLER - PROFILBEKLÆDNING - FIRMAJULEGAVER. Med over 25 års erfaring har vi udviklet såvel enkeltopgaver, som totalløsninger til danske virksomheders interne og eksterne markedsføring. Vi har i samarbejde med Danmarks mest professionelle shopudbyder udviklet forskellige Web shopper, som kan tilpasses netop dine ønsker. Derudover tilbyder vi lager, pakning og forsendelse i ind-og udland. Ud over New Image har vi et søsterfirma, som udelukkende arbejder med B2C på sports tøj, nemlig www.Billigsport24.dk , som ligger i samme hus. Vi har altid direkte kontakt med de vigtigste fabrikker / producenter af promotion artikler i Hong Kong / Kina. Har vi tiden og mængden er stor nok, går vi direkte til østen og skaffer dig de helt rigtige priser, ellers anvender vi vores kæmpe netværk i Europa. Dette er din sikkerhed, for de rigtige priser og en sikre leverance. Prøv os, du bliver ikke skuffet....

Vision / Mission

New IMAGE vil være det firma I reklamebranchen, som yder en enestående service via vores tætte kontakt til vores kunder..

Via vores totale outsourcing sikre vi os en fleksibel arbejdsform, og en markedsposition, der gør os i stand til at tilbyde de samme reklameartikler til en bedre pris, end de største konkurrenter på markedet.

Vores innovative, overskuelige og gennemsigtige webshop, sikre vi vores kunder, at de kan tage en hurtig og nem beslutning.

Shoppen indeholde kun produkter fra leverandører, som kan stå indefor vores høje krav til vores miljø og social ansvarlighed.

Alle vores producenter har alle underskrevet New IMAGE Code of Conduct, eller har selv udarbejdet egen Code of Conduct der opfylder vores krav.

New IMAGE vil fremme bæredygtige produkter, så derfor vil du finde mange bæredygtige produkter i flere forskellige kategorier.

Smiley ordning

http://www.findsmiley.dk/Sider/KontrolRapport.aspx?Virk1221640

Code of Conduct

Code of Conduct - Reklameartikler med omtanke

I foråret 2002 udarbejdede New IMAGE første gang nogle fælles retningslinjer for vores leverandører i ind/ udland.

Disse er løbende tilpasset, således at vi i dag har helt nye opdaterede politikker.

Vi ønskede at være med til at sikre, at reklameartikler bliver lavet under forhold, som er etisk korrekt.

Børnearbejde, tvangsarbejde, underbetaling, arbejdstid, foreningsfrihed og et øget fokus på miljøet er kernen i vores leverandørkrav.

I tæt samarbejde med en af vores største kunder, udarbejde vi et regelsæt, som i dag er underskrevet af ialt 59 leverandører.

Alle vores nuværende leverandører har underskrive vores Code of Conduct, eller de kan dokumentere at de via deres egen Code of Conduct opfylder vores krav og ønsker.

Ring eller skriv og få tilsendt vores Code of Conduct på Danske eller Engelsk.

New IMAGE - Vi vil gøre en forskel.

Miljø- og arbejdspolitik

New IMAGE har formuleret en miljø- og arbejdspolitik, som omhandler både vores leverandører og den daglige drift.

For den daglige drift har vi opsat følgende miljøpolitik:

1. Minimere energiforbruget i den daglige drift under hensyntaget til arbejdsmiljøet.

2. Forebygge forureninger og reducere miljøpåvirkninger via løbende forbedringer.

3. Overholde relavante lovgivning.

4. Selvom New Image ikke selv har produktion, så forventer vi, at vores leverandører arbejder i samme retning som os.


For vores arbejdsmiljø har vi opsat følgende krav:

1. Skabe et sikkert, sundt og udviklende arbejdsmiljø for alle.

2. Sikre at de enkelte medarbejders rettigheder ikke tilsidesættes.

3. Sætte høje standarder og hele tiden forbedre arbejdsmiljøet

4. Sikre at arbejdsmiljøet ikke tilsidesættes for økonomiske og produktivitetsmæssige hensyn.

5. I vores sourcing af produkter til vores kunder, skal vi altid forsøge at finde de mest miljøbeviste produkter, til det ønskede budget.

New Image følger overenskomsten med HK.

Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER HOS NEW IMAGE



INGEN SALG TIL PRIVATE.....KUN Business to Business (B2B)



1. Aftalevilkår og oplysningspligt

2. Priser

3. Rabatter

4. Betaling

5. Konto

6. Kreditkort

7. Rykkergebyr/renter

8. Leveringsbetingelser

9. Leveringstid

10. Afgifter

11. Over/underlevering

12. Fortrydelsesret

13. Ophævelse af ordren

14. Reklamationsret

15. Tvister

16. Cookies



New IMAGE handler KUN med virksomheder, foreninger og offentlige institutioner.

New IMAGE ApS har CVR: 32146538



1. AFTALEVILKÅR OG OPLYSNINGSPLIGT:



Vores Salgs- og leveringsbetingelser kan du finde på denne side.

Du vil automatisk modtage en ordrebekræftelse med oplysninger om din ordre, samt vores retur- og reklamationsret.



Du vil umiddelbart efter ordren er lagt i vores system, modtage en bekræftelse på din bestilling.

Denne bekræftelse er IKKE en juridisk bindende aftale.



Vores officielle ordrebekræftelse sender vi , så snart der er 100 % klarhed over leverings dato, logo placering m.m.



Denne ordrebekræftelse er vores officielle bindende aftale.



Denne ordrebekræftelse skal du kigge godt igennem, da den beskriver den endelig ordre, antal, logoplacering samt en bekræftet og endelige leveringstid.



Vi kan engang imellem opleve, at der opstår mellemsalg, og at produkterne eller størrelser kan være midlertidig eller helt udsolgte.



Dette har vi ingen indflydelse på, men vi vil kontakte dig hurtigst muligt med en evt. ny leveringstid, hvis produktet kommer lager igen eller desværre være nødsaget til at ophæve ordren.



Ved at godkende disse salgs- og leveringsbetingelser accepterer du også New IMAGE. person dataretslige betingelser.



2. PRISER:



Alle priser i shoppen er angivet med excl. moms, men der pålægges automastisk 25% moms i indkøbskurven.



Vi tager forbehold for trykfejl, pris- og kursændringer, udsolgte varer samt ændringer i produkternes specifikationer.



3. RABATTER:



Vi yder rabatter til alle kunder i form af diverse kampagner. Herudover yder vi rabatter til virksomheder og institutioner,

såfremt disse har et stort årlig indkøb.

Rabatter kan ikke kombineres med tilbud og andre rabatter.



4. BETALING:



Som virksomhed kan du vælge at betale med kreditkort eller vi kan oprette en konto.



5. KONTO:



Virksomheder med ApS eller A/S og institutioner kan ansøge om at få oprettet en konto.

Denne oprettelse tager ofte ekstra 1-2 dage, og vil forsinke leveringen.



NB: Du kan kun få oprettet en konto, hvis din virksomhed er offentlig (institution, skole o.l.), et ApS eller et A/S og har eksisteret i minimum 2 år.



6. KREDITKORT:



Personlig ejet firmaer vil IKKE kunne opnå kredit og SKAL købe via betalingskort.

Vi forbeholder os ret til at afvise ansøgning om kredit uden yderligere begrundelse.

Ordre uden kreditgodkendelse, vil kun blive sat igang mod en forudbetaling.



Du kan anvende følgende betalingskort på siden: Dankort, Visa Dankort, MasterCard og JCB.



Du betaler ikke noget transaktions gebyr, når du handler hos New IMAGE.



Vi trækker først pengene fra betalings kortet, når varen er afsendt fra New IMAGE.



7. RYKKERGEBYR/RENTER:



Betales ikke efter faktura/kontoudtog, pålægges et rykkergebyr DKK 100 pr. rykker.

Betales der ikke efter 2. rykker, overgår kravet til inkasso, og der pålægges gebyrer i overensstemmelse med lovgivningen.



Ved forsinket betaling pålægges endvidere rente i henhold til rente lovens bestemmelser.



8. LEVERINGSBETINGELSER



New IMAGE leverer alle solgte produkter og ydelser til den tid, der fremgår af New IMAGE ordrebekræftelse.



New IMAGE sender en ordrebekræftelse, så snart der er klarhed over logo , logoplacering, trykkvaliteter m.m. umiddelbart efter ordren er lagt, dog senest 48 timer efter.



Leveringsdatoen på ordrebekræftelsen, er den dato hvor New IMAGE senest afsender varerne til dig.



New IMAGE har ret til at levere før den aftalte leveringstid, medmindre parterne har aftalt noget andet.



Skulle der ske ændringer til den angivende leveringsdato vil New IMAGE orientere herom.



Ordrebekræftelsen anses som reel dokumentation for indgåelse af handlen, og måtte der ske ændringer undervejs i korrekturfasen / ordrebehandlingen, så vil ordrebekræftelsen blive opdateret og dermed fremstå, som det juridiske dokument for indgåelse af aftalen. Alle ændringer af ordrebekræftelsen kan kun ske skriftlig pr. mail og godkendes af begge parter.



Alle ordre sendes AB Ringsted med GLS, DPD, Fragtmand eller Post Danmark.



Vores gældende fragtpriser er følgende.



0-5 kg Kr. 89,-

6-10 kg Kr. 169,-

11-20 kg Kr. 199,-



Palle til Sjælland Kr. 675,-

Palle til Jylland Kr. 775,-



(Alle forsendelser som indeholder flasker sendes som palle gods med fragtmand)



9. LEVERINGSTID:



Leveringstiden fremgår af den enkelte vare (normalt max. 6 - 30 dage).

Leveringstiden er afhængig af om varen bestilles med eller uden logo.

Generelt er leveringstiden med logodekoration ca. 14 dage og varer uden logodekoration ca. 6 hverdage.

Den endelig leveringstid vil fremgå på ordrebekræftelse. Er leveringstiden længere end dette, vil det fremgå af din ordre/ordrebekræftelse.



Bemærk. Din ordre bliver afsendt fra forskellige distributionslager, du kan derfor ikke være sikker på at modtage en samlet forsendelse på alle dele.



Bestillinger til udlandet: vil blive afsendt inden for 10-30 dage, med mindre andet er oplyst af ordren/ordrebekræftelsen. Vi er desværre ikke herre over de lokale udbringnings forhold, så derfor kan vi ikke love en bestemt leveringstid ved udlandslevering!



10.AFGIFTER



I vores priser har vi allerede indregnet:

Sukkerafgift på sukkervarer, som udgør kr. 25,97 pr. kg.



Copydan afgift, som udgør kr. pr. enhed kr. 5,38 pr. enhed



11. OVER/UNDERLEVERING



På visse produkter som bolcher, pastilæsker m.m. kan der forekomme over og underlevering på +/- 10%



12. FORTRYDELSESRET:



New IMAGE yder 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på shoppen uden logodekoration.



De varer du returnere skal være i væsentlig samme stand, hvilket vil sige i originale poser, æsker og med originale hængemærker, som ved modtagelsen.



Du kan fortryde et køb ved:



1) Ved at nægte at modtage varen.



2) Ved at returnere varen til nedenstående adresse.



New IMAGE, Næstvedvej 15 E, 4100 Ringsted



New IMAGE tilbagebetaler hele beløbet incl. dine forsendelsesomkostningen m.m.

Fragtudgiften ved at returnere varen til New IMAGE, påhviler dig som forbruger, såfremt det returnerede opfylder kravene, vil du inden 14 dage modtage en kreditnota / pengene retur på det betalte beløb.



13. OPHÆVELSE AF ORDREN



Leverer New IMAGE ikke varen senest 14 dage efter aftalte leveringstid på ordrebekræftelsen, og du som kunde er uden skyld i denne forsinkelse,

så vil du kunne ophæve købsaftalen.



Kunden har ikke andre rettigheder i anledning af forsinket levering, og New IMAGE står ikke på nogen måde til ansvar for en evt. ophævelse af aftalen.



14. REKLAMATIONSRET:



Du har 2 års reklamationsret-

Såfremt at du modtager en forkert vare i forhold til din bestilling eller en beskadiget vare, skal du reklamere inden en rimelig tid,

efter du har konstateret manglen.

Reklamerer du inden 3 dage anses reklamationen for værende rettidig.



Reklamationen kan meddeles på telefon 57670310 eller på mail@newimage.dk.



Du kan udnytte din reklamationsret ved at sende varen retur eller møde op på vores fysiske adresse og reklamere der.

Har vi leveret en forkert varer, så dækker vi dine returomkostninger.



Aftaler med New IMAGE. indgås på dansk. Når du handler på newimage.dk, gælder dansk rets almindelige købe- og aftaleretslige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb.

Som forbruger er du derfor beskyttet af den gældende lovgivning på området, dvs. primært Købeloven og Forbrugeraftaleloven.



ANSVARSFRASKRIVELSE:



New IMAGE kan ikke drages til ansvar for andet, end hvad der følger efter dansk lovgivning.



For direkte eller indirekte tab herunder driftstab og tabt arbejdsfortjeneste - der påføres køberen på grund af materiale- og fabrikations fejl - påtager sælger sig ingen erstatningspligt.



Er vi nødsaget til at ophæve en ordre grundet udsolgte varer, kan vi ikke drages til ansvar for dette. 



For levering yder sælger samme reklamationsret, som sælgers leverandør og sælger yder ikke herudover nogen form for reklamationsret, medmindre der er indgået en skriftlig aftale om udvidet reklamationsret.



15.TVISTER:



En eventuel tvist mellem New IMAGE og en erhvervsdrivende afgøres ved Københavns Byret. Håndtering af personoplysninger:



Udover nærværende salgs- og leveringsbetingelser, finder også koala.dk persondataretlige betingelser anvendelse, når du handler på koala.dk.



Du er som bruger og/eller handlende på New IMAGE til enhver tid underlagt New IMAGE´s gældende persondataretlige betingelser. Betingelserne kan ændres uden varsel. Hvis du har en brugerprofil på New IMAGE vil du blive orienteret om sådanne ændringer ved næste login på New IMAGE.



Ved at godkende disse salgs- og leveringsbetingelser accepterer du også New IMAGE persondataretlige betingelser. Dine oplysninger om navn, adresse, telefonnummer o.s.v. behandles fuldt fortroligt, og bruges til at ekspedere din bestilling. Lovgivningskrav til erhvervsdrivendes regnskaber indebærer, at vi er nødt til at opbevare dine personoplysninger i fem år. New IMAGE er ansvarlig for håndteringen af persondata.

Personoplysninger gemmes af New IMAGE i en database på en sikker server, hvortil der ikke er direkte adgang fra Internettet. New IMAGE anvender logs til statistiske formål. Disse data indeholder ikke personfølsomme oplysninger. Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand. Ifølge loven om behandling af personoplysninger har du mulighed for indsigt i og indsigelse over for de oplysninger, der vedrører dig. Du kan læse mere her. New IMAGE anvender logstatistik. Det betyder, at vi anvender statistikken til eksempelvis at undersøge, hvilke varer der sælger bedst. 1



6.COOKIES:



For at lette proceduren for dine fremtidige køb hos New IMAGE anvender vi en såkaldt cookie. Det er en lille fil, som lagres på din egen pc.



Den indebærer, at du ikke behøver indtaste din adresse, næste gang du køber varer.



Vi registrerer ikke, hvem vi lægger cookies hos. Du kan slette cookies ved at vælge "Funktioner" i din browser og klikke på "Internet indstillinger". Herefter klikker du blot på knappen "Slet cookies" og vælger OK. Så er alle registreringer slettet fra din computer.

Persondatapolitik

PERSONDATAPOLITIK



1. Generelt




1.1 Denne politik om behandling af personoplysninger ("Persondatapolitik") beskriver, hvorledes New IMAGE ApS ("Newimage.dk", "os", "vores", "vi") indsamler og behandler oplysninger om dig.



1.2 Persondatapolitikken gælder for personoplysninger, som du afgiver til os, eller som vi indsamler via Newimage.dks hjemmeside, https://www.newimage.dk ("Hjemmesiden").   

 

1.3 New IMAGE er data ansvarlig for dine personoplysninger. Al henvendelse til New IMAGE kan ske via kontaktoplysningerne anført under pkt. 7.

 



2. Hvilke personoplysninger indsamler vi, til hvilke FORMÅL OG retsgrundlaget for behandlingen



2.1 Når du besøger Hjemmesiden, indsamler vi automatisk oplysninger om dig og din brug af Hjemmesiden, f.eks. om hvilken type browser du bruger, hvilke søgetermer du bruger på Hjemmesiden,        din IP-adresse, herunder din netværkslokation, og informationer om din computer.



       2.1.1 Formåleter at optimere brugeroplevelsen og Hjemmesidens funktion, samt foretage målrettet markedsføring, herunder retargeting via Facebook og Google.Denne behandling af                                  oplysninger er nødvendig for, at vi kan varetage vores interesser i at forbedre Hjemmesiden samt vise dig relevante tilbud.



       2.1.2Retsgrundlagetfor behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra f.



2.2 Når du køber et produkt eller kommunikerer med os på Hjemmesiden, indsamler vi de oplysninger, du selv afgiver, f.eks. navn, adresse, e-mailadresse, telefonnr., betalingsmåde, oplysninger            om hvilke produkter du køber og eventuelt har returneret, leveringsønsker, samt oplysning om den IP-adresse, hvorfra bestilling er foretaget.



        2.2.1    Formåleter, at vi kan levere de produkter, du har bestilt og i øvrigt opfylde vores aftale med dig, herunder for at kunne administrere dine rettigheder til at returnere og reklamere.                                   Oplysninger om dine køb kan vi også behandle for at overholde lovkrav, herunder til bogføring og regnskab.Ved køb indsamles IP-adressen med det formål og for at varetage vores                             interesse i, at kunne forhindre svindel.



        2.2.1    Retsgrundlagetfor behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra b, c og f.



2.3  Når du tilmelder dig til vores nyhedsbrev, indsamler vi oplysning om din e-mailadresse og evt. navn, adresse og mobilnummer.



        2.3.1  Formåleter at varetage vores interesse i at kunne levere nyhedsbreve til dig.



        2.3.2  Retsgrundlagetfor behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra f.



2.4  Når du opretter dig som kunde, bliver du bedt om at oplyse f.eks. navn, adresse, fødselsdato, e-mailadresse, telefonnr., antal børn og dine børns fødselsdato, dine præferencer og interesser             m.m. Udover navn, adresse og e-mailadresse vælger du selv hvilke oplysninger du vil give os. Derudover indsamler vi oplysninger under dit medlemskab om din brug af fordele, konkurrencer             du deltager i m.m. Vi sammenholder disse oplysninger med andre oplysninger vi har om dig, herunder oplysninger om, hvad du har købt og eventuelt returneret.



         2.4.1 Formåleter at kunne administrere dit medlemskab og levere dig de ydelser og tilbyde dig de fordele, der er forbundet med medlemskabet af kundeklubben, samt for at varetage vores                          interesse i at kunne sende nyhedsbreve og foretage målrettet markedsføring.



         2.4.2 Retsgrundlagetfor behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra b og f. Du vil ved tilmeldingen blive bedt om at give særskilt samtykke til elektronisk markedsføring.





 3. Modtagere af Personoplysninger



3.1  Oplysninger om dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer samt ordrenummer og specifikke leveringsønsker videregives til PostNord, GLS eller en transportør, der forestår leveringen af de                 købte varer til dig. Ved køb af ikke lagerførte varer kan de nævnte oplysninger videregives til producenten eller sælgeren af den pågældende vare, som i så fald vil forestå leverancen.



3.2  Oplysninger kan overlades til eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysningerne på vores vegne. Vi anvender eksterne samarbejdspartnere til blandt andet teknisk drift og forbedringer          af Hjemmesiden, udsendelse af nyhedsbreve samt målrettet markedsføring, herunder retargeting, samt til din bedømmelse af vores virksomhed og produkter. Blandt andet videregives                        oplysninger om dit navn og din e-mail til TrustPilot således, at der på vores vegne kan sendes en invitation til at vurdere os på TrustPilots hjemmeside. Vælger du at foretage en anmeldelse                bliver TrustPilot dataansvarlig for de afgivne oplysninger. Disse virksomheder er databehandlere og under vores instruks og behandler data, som vi er dataansvarlig for. Databehandlerne må              ikke anvende oplysningerne til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om disse. Vi har indgået skriftlige databehandleraftaler med alle databehandlere, der            behandler personoplysninger på vores vegne.



3.3  To af disse databehandlere, Google Analytics v/Google LLC. Og Facebook Inc. er etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem                                      databehandlerens     certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jfr. EU Persondataforordningens art. 45.



         3.3.1 kopi af Google LLC's certificering kan findes her:      https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI  





          3.3.1 https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active
.

 

4. Dine rettigheder



4.1    Med henblik på at skabe åbenhed omkring behandlingen af dine oplysninger skal vi, som dataansvarlig, oplyse dig om dine rettigheder.





4.2    Indsigtsretten



4.2.1 Du er til enhver tid berettiget til at anmode os om oplysning om blandt andet, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, hvilket formål registreringen tjener, hvilke kategorier af                                     personoplysninger og modtagere af oplysninger der evt. måtte være, samt oplysning om hvorfra oplysningerne stammer.



4.2.2Du har altid ret til at få udleveret en kopi af de personoplysninger, som vi behandler om dig. Hvis du ønsker en kopi af dine personoplysninger, skal du sende en skriftlig anmodning på mail til mail@newimage.dk. Du kan blive bedt om at dokumentere, at du er den du giver dig ud for at være.



4.3  Retten til berigtigelse



4.3.1 Du har ret til at få urigtige personoplysninger om dig selv berigtiget af os. Såfremt du bliver opmærksom på, at der er fejl i de oplysninger, som vi har registreret om dig, opfordres du til at rette             skriftlig henvendelse til os, så oplysningerne kan blive korrigeret.



4.3.2  Oplysninger, som vi har indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores kundeklub, har du selv mulighed for at korrigere via log-in til din brugerprofil.



4.4   Retten til sletning



4.4.1 I visse tilfælde har du ret til at få alle eller visse af dine personoplysninger slettet af os, fx hvis du tilbagekalder dit samtykke,og vi ikke har et andet retsgrundlag for at fortsætte behandlingen. I           det omfang en fortsat behandling af dine oplysninger er nødvendig, f.eks. for at vi kan overholde vores retlige forpligtelser, eller for at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares,           er vi ikke forpligtede til at slette dine personoplysninger.



4.5   Retten til at begrænse behandlingen til opbevaring  



4.5.1 Du har i visse tilfælde ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger til kun at bestå af opbevaring, f.eks. hvis du mener, at de oplysninger, vi behandler om dig, ikke er                         korrekte.



4.6   Retten til dataportabilitet



4.6.1 Du har i visse tilfælde ret til at få personoplysninger, som du selv har givet os, udleveret i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbar format og har ret til at overføre disse oplysninger           til en anden dataansvarlig.



4.7  Retten til indsigelse



4.7.1  Du har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, med henblik på direkte markedsføring, herunder den profilering der foretages for at kunne                      målrette vores direkte markedsføring.



4.7.2  Du har endvidere til enhver tid ret til af grunde, der vedrører din personlige situation, at gøre indsigelse mod den behandling af dine personoplysninger, som vi foretager på grundlag af vores              legitime interesser jfr. pkt. 2.1 og 2.3.



4.8 Retten til at tilbagekalde samtykke



4.8.1 Du har til enhver tid ret til at tilbagekalde et samtykke, du har givet os til en given behandling af personoplysninger, herunder til den profilering, der foretages af dig som eventuelt oprettet                     kunde. Hvis du ønsker at tilbagekalde dit samtykke, bedes du kontakte os på mail@newimage.dk.dk.



4.9 Retten til at klage





4.9.1  Du har til enhver tid ret til at indgive en klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K over vores behandling af dine personoplysninger.Klage kan blandt andet indgives på mail              dt@datatilsynet.dk eller telefon +45 33 19 32 00.



 5. Sletning af persondata



5.1   Oplysninger indsamlet om din brug af Hjemmesiden jfr. pkt. 2.1. slettes senest, når du ikke har gjort brug af Hjemmesiden i 3 år.



5.2    Oplysninger indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores nyhedsbrev slettes, når dit samtykke til nyhedsbrev trækkes tilbage, medmindre vi har et andet grundlag for behandling af                      oplysningerne.



5.3    Oplysninger indsamlet i forbindelse med køb du har gennemført på Hjemmesiden jfr. pkt. 2.2 vil som udgangspunkt blive slettet 3 år efter udløbet af det kalenderår, hvori du har foretaget dit                køb. Oplysninger kan dog gemmes i længere tid, hvis vi har et legitimt behov for længere opbevaring, fx hvis det er nødvendigt for at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares,            eller hvis opbevaring er nødvendig for, at vi kan opfylde lovkrav. Regnskabsmateriale opbevares i 5 år til udgangen af et regnskabsår for at opfylde bogføringslovens krav.

5.4    Oplysninger som vi har indsamlet i forbindelse med din tilmelding til og under dit medlemskab af vores kundeklub jfr. pkt. 2.4, vil vi automatisk slette: a) såfremt du ikke har logget på din                     brugerprofil i 3 år, b) såfremt du deaktiverer (suspenderer) dit medlemskab til vores kundeklub og ikke genaktiverer det indenfor de næste 3 år, eller c) såfremt du framelder dig dit                               medlemskab til vores kundeklub.

5.5    Alle debitorer bliver slettet i vores økonomisystem, såfremt der ikke har været bevægelse inden for de sidste 5 år



5.6    Alle mails både indgående og udgående bliver slettet efter 3 år.





 6. Sikkerhed



6.1     Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod,at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod,               at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.



6.2    Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.

 

  7. Kontaktoplysninger



7.1  New IMAGE ApS er dataansvarlig for de persondata, som indsamles via Hjemmesiden. Jan Jensen er kontaktpersonen.



7.2  Hvis du har spørgsmål eller bemærkninger til denne Persondatapolitik eller ønsker du at gøre brug af en eller flere af dine rettigheder beskrevet i pkt.4, kan du kontakte:



New IMAGE ApS

Næstvedvej 15 E

4100  Ringsted

att.: Jan Jensen

 

Tlf. nr.: 57 67 03 10

E-mail: mail@newimage.dk.dk

 



8. Ændringer i Persondatapolitikken



8.1  Såfremt vi foretager ændringer i Persondatapolitikken, vil du blive orienteret om dette ved dit næste besøg på Hjemmesiden.



8.2  Hvis du er oprettet som kunde eller har tilmeldt dig vores nyhedsbrev dig vores kundeklub, vil du blive orienteret om ændringerne i politikken ved udsendelse af information til din registrerede e-          mailadresse.



9. Versioner



9.1  Dette er version 1 af Newimage.dks persondatapolitik dateret den 2. maj 2018.



Cookies

EKSPRESS SERVICE

ALT KAN LADE SIG GØRE, NÅR VILJEN SIDDER I HJERTET.....

Vi oplever det daglig, at pludselig skal der laves en markedsførings kampagne, som skal være klar indenfor meget få dage.
Andre gange kommer der pludselig en ny lys ide til den planlagte kampagne, som gør at vi skal arbejde ekstra hurtig

De fleste af vores produkter i shoppen kan skaffes hurtigere end vores oplyste leveringstid, både med og uden logo.

Ring og hør hvilke muligheder vi har, for at forkorte leveringstiderne på de enkelte produkter.

Her er nogle af vores muligheder:

Vi kan påsætte tryk, broderier på beklædning, tasker m.m. med 24, 48 eller 72 timers service.
Vi kan trykke kuglepenne ned på 2-3 dage.
Vi kan levere bolcher, pastilæske m.m. ned på 3 dage.

Dertil kommer transporttiden fra trykkeriet.

...Eneste udfordring er at vores EKSPRESS SERVICE bliver ofte lavet som overarbejde, hvilket ofte betyder et tillæg på prisen.

......DEN BILLIGSTE LØSNING ER DERFOR ALTID, AT VÆRE I GOD TID.